یک بار

من از تکرار بدم می آید. از اینکه حرفی را دو بار بزنم بدم می آید. از اینکه دو بار تلاش کنم بدم می آید. از اینکه دو بار تذکر بدهم بدم می اید. از اینکه چیزی را دوبار گوشزد کنم بدم می اید. از اینکه دو بار عاشق شوم، بدم می اید. از اینکه دو بار مخالفت کنم بدم می اید. من دوست دارم یک بار حرف بزنم. یک بار تلاش کنم. یک بار تذکر بدهم. یک بار گوشزد کنم. یک بار عاشق بشوم. و فقط یک بار مخالفت کنم... این ایده ال من است. 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

(من هیچ وقت حرفی را دو بار بزنم بدم می اید)
:)))))) عزیزم یه نفس عمیق بکش بعد شروع به نوشتن کن!
من هیچ وقت حرفی را دوبار نمی زنم!
از این که حرفی را دوبار بزنم بدم می آید!
البته جمله جالبی نوشتیا دو پهلو بود ;)
درضمن هیچ وقت هیچ کس هیچ کجا نتونسته به این ایده ال برسه. اگه تو میتونی دمت گرم.

اولش نفس عمیق می کشم، اما بعدش دیگه یه کله می رم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد