هرکی هر جور راحته کلا:)

من آدما رو هر جوری که هستن، می پذیرم. یعنی اگه خوشم بیاد ازشون، خب هستن. اما اگه خوشم نیاد ازشون، خیلی راحت بلاک! سعی نمی کنم عوضشون کنم. 

 

پیوست: خودم دوست دارم با خود من هم، همین جوری رفتار بشه!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://MMB1376.BLOGSKY.COM

سلام عزیزم.منم یه جورایی با نظر شما موافقم.وبلاگ قشنگی دارین.خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

عزیزم چقدر لطف کردی که موافقی! شرمنده، علاقه ای به سر زدن هم ندارم کلا!

نگین دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://neginin.persianblog.ir/

:))))))
اکثر دوستای من مثل تو هستن
هفته ای یکی دو نفر منو بلاک میکنن.
اما جالب اینجاست که من فقط از تعداد دوستام که کم میشن میفهمم و اصلا نمی فهمم که کی بوده که کم شده.
امیدوارم وقتی کسیرو بلاک میکنی سریع نبود تورو احساس کنi ;)
میدونم الان میخوای بگی من احتیاجی به این چیزا ندارم :)))

کسی که کمبودت رو احساس نمیکنه، زودتر از همه باید بلاک کرد! جدی!

داوود چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام خوبین شما
درمورد وبلاگ یا نمیدونم بلاگ یکم واسم توضیح میدید
ممنون میشم

عزیزم همینی که داشتی می خوندی، اسمش بلاگ یا همون وبلاگ بود!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد