الان یک هفته به دفاع، من باید استرس داشته باشم، همه ی زورم را بزنم که بهترین کار را ارائه بدهم، از پشت لپ تاپم بلند نشوم بسکه داشته باشم به درس و مشق برسم. داکیمونت داورها را بروم پیرینت بگیرم، اکسپ مقاله ها را پرینت بگیرم. برم دانشگاه برای استادم اجازه ی ورود به دانشگاه را بگیرم. کاراهای فارغ التحصیلی را انجام بدهم. تصفیه حساب بکنم با دانشگاه. کلی کار دارم که اقلا نصفشان را می توانم انجام بدهم! منتها در این برهه (؟) زمانی دچار دپ شدی شده ایم و مطلقا کار مثبت نمی انجامیم. و از صبح تا شب یا با فامیل و دوست و آشنا ول می گردیم، یا توی نت تلپیم!!! خدا اخر عاقبت همه را بخیر گرداند! آمین! 

 

پیوست به خدا: خدای خوب و محترم بیا و این یکبار را دست از سر گَر ِ ما بردار، بگذار همه چی به خوبی خوشی تمام شود!! شما که دست جبران کردنتان خوب مَلَس است! این یکی هم بگذارید به حساب!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

این خاصیت کار زیاد داشتن و استرس پنهانه! شما اما نگران نباش من خودم با خدا صحبت کردم گفت حله! :)

مطمئن؟:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد