آب مرکب

 

خوشگلن! دارم عاشق هنر شرق دور، مخصوصا ژاپن میشم! بازی با فضای خالی نقاشی هاشون رو دوست دارم! استفاده از رنگ های محدود و مات شون عالی هستن!  

پیوست: کاری از Ogata Kenzan. نتونستم یکی رو انتخاب کنم. همه رو گذاشتم!

نظرات 4 + ارسال نظر
113 شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

به این فکر کردی چرا عناصر محدودی استفاده می کنن؟

فرهنگشونه لابد!

راستش دلیلش رو ننوشته بود:دی

113 شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

اول تکلیف منو با این :دی روشن کن

تکلیفت رو چه جوری با :D روشن کنم؟!! بلد نیستم!

113 شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

خب معنی خاصی اگه نمیده...
پس ننویسی...
لطمه میبینه متنت یا خودت باهاش ارتباط داری اساسی؟
من هر وقت میخونمش یاد این گرگه توی کارتن میگمیگ که کله اش میخورد به ماهیتابه و میشنیدیم :" دی نگ " می افتم

هر وقت چیو می خونی یاد این گرگ کذایی میفتی؟!!

چون من معنی شو نمیدونم دلیل نمیشه معنی خاصی نده پس!! بعد اینکه من از منظر عقلی و فکری به این مقوله نگاه نمیکنم! رویکرد من کاملا حسیه:)

113 یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

: دی
آخر متن که می نویسی یاد گرگه میفتم
بابا بیخیال
اصلا من فکر میکنم یه متن صوتی خوندم که آخرش موسیقی :دی داره
.اینجوری بهتره
(طرف دوتا کامنت ؟!!!! گذاشته داره سهم میخواد):دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد