نک و ناله هم نداریم حتی!

حوصله ام شد تابلو نقاشی ای که امروز خریدم رو عکسشو میذارم. خیلی خوب بود:)  

پیوست: انتقاد نکنید که چرا اینقدر شر و ور می نویسم!! خب گودر که تعطیل شد، شر و ور گفتن ما هم بی مکان موند! موند این وبلاگ متروکه. بعد ضمن اینکه من این روزا حالم خوبه. هر چی هم حالم خوب تر باشه، دوز شر و ور گویی ام بالاتر میزنه. البته دو-سه تا آهنگ ملایم خوب دارم که می تونم اینجا شیر کنم با شماها! منتها به نظرم استقبال نمیشه! و خب وقتی استقبال نمیشه، خب چه کاریه! خودم که گوش میکنم کافیه دیگه. بعد چند تا کار مجسمه و نقاشی جدید هم کشف کردم، منتها که بازم انگیزه اش نیست. یعنی هستا، منتها کافی نیست(انگیزهه!!). فعلا فقط شر و ور گویی رو پایه ام!

نظرات 2 + ارسال نظر
113 دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ

منتظرم

نک و ناله؟!!!!

113 سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ق.ظ

کی ؟
من ؟
عمرا ؟
از چی بنالم ؟
از همه چی خوبشو بهم داده اوس کریم .
منتظر سلیقه ی حین خریدتم !
+ کشفیاتت .
هر چند ...

منظورم این نبود! منظور این بود که منتظر نک و ناله من هستی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد