کاشکی ٢٠١٢ آخر الزمان باشه واقعا.

نظرات 8 + ارسال نظر
س م ح شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ق.ظ http://gitare.blogsky.com/

چرا؟

تموم شه این مسخره بازی دنیا و زندگی!!! یکی نیست به این خدا بگه چه کاریه خب؟!! علاف کردی همه رو! والا!

113 شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

موافق نیستم
کاشکی همه چی بموقع تموم بشه...
نه وقتی خبر داری

از لحاظ بی خبری و با خبری نگفتم، از لحاظ اینکه حوصله مون سر رفته، تنوعی بشه:دی:دی

س م ح شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://gitare.blogsky.com/

بابا خدا کسو الاف نمیکنه دخترم
از من پیرمرد قبول کن
من خودم یمدتی تو نگهبانیش کار میکردم خبر دارم..
بیخی یال دنیا 2 روژه باباااااااااااااااااااااااا
راستی تو که میای سر میزنی چرا کامنت نمیدی دخمل جان

کی من اوده بودم سر زده بودم؟! می بی روحم بوده!

113 شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

خبر ...
که ...
هست !
چه رقمه حال میکنی ؟
شبیه دیالوگ آخر فروتن تو فیلم مرسدس بخونش
" فکرو که نمیشه نکرد.... "

چه ربطی داشت؟!

113 یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ق.ظ

دی : دی
خب داری میگی
از بی تنوعی مینالی
آخر همون فیلم مرسدسو خودش آتیش زد
خودش تنوع ساخت
کاشف فروتن عبارات پیچیده انگلندی !!!!!!!!!!
نیستی تو باغ !!!!!!!!!!

باغ چیه؟! باغ کجاست؟!

113 یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

باغ بغل بقایای باقیمانده قبل غروب غریبانه قدیمی ترین قایق مغروق در غارهای پر از آب قبل از میلاده ...

واج آرایی "ق" و "غ"!!!!!

113 یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

صدای "ب" و "ق ؛ غ"
کلا همیشه بخشی از دیدنی ها رو نمیبینی انگار
شایدم خودتو میزنی اون کوچه ...؟
بعید می بینم ...
به چشمت نمی یان
بای

نچ! "ب" در کل جمله جریان نداره!
تازه نوشته ها رو بهتر می بینم! من اصولا آدمی هستم که کلا محیط اطرافم رو نمی بینم و هم نمیخوام که ببینم و هم ندید میگیرم! جدی!

113 سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

ج:دی ؟
بهر حال "ب"در نیمه اول بود
اونموقع نشمردم ولی حالا که میشمارم حتی یکی بیش از "غ"در متن حضور داره.
خوب نیس
این کارا آخر عاقبت نداره...
حالا هی جوونامعتاد بشن هی همایش ضد سلامتی !!! براشون بهمایشند...

...
خوبه که ندیدن بخش بزرگ زندگیته.
...
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد