می خوای یه آهنگ دانلود کنی، به هر سایتی می زنی فیلتره! با وی.پی.ان و آن.تی.فیلتر هم کلا سرعت نت به صفر میل میکنه، حالا فک کن بخوای اهنگ هم دانلود کنی!  

پیوست: از همین تریبون خواستم اعلام که : اعضام محترم سیستم فیلترینگ کشور، اعضای محترم دولت و مجلس، اعضای محترم سران محترم کشور، اعضای محترم مخابرات و اینترنت کشور، در کمال احترام، امیدوارم تک تک تون به زمین گرم بخورید. همه ی ملت رو به زور فرستادید بهشت، اما من ارزو میکنم تک تک شما اعضای محترم، برید به جهنم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
قناری سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://redplume.ir

آفرین

حرف دل ما رو زدید .

امید وارم همشون برن به جهنم .

من هم برای وبلاگم نیاز به مطلب به روز دارم در خصوص قناری ، ولی دستم بسته شده .

واقعا هیچ کاری نمیشه کرد .

عکس قناری ، فیلتر

کلیپ قناری ، فیلتر

آواز قناری ، فیلتر
....

113 سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

انگار مصرف چاییت زیاده ؟

چایی؟!! ابدا! من اصن مصرف چایی ندارم!

113 پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

این دنیا که به درد نخوردن
اون دنیا یه آب جوش بدن دستت
...

به بهشتیا شیر میدن، نه آب جوش:)

113 پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ق.ظ

جسارتا شیرش ...

ناشناس پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

شیر و عسل می دن به بهشتیا با انار و انبه و انگور :دی

واج آرایی "الف" و "نون" :))))))) عالی بود یعنی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد