من از صبح نمی تونم صفحه گوگل رو باز کنم! نکنه واقعا اینترنت ملی بشه؟:(((((((((((( 

 

پیوست: اینترنت من چرا زودتر بقیه ملی شد؟:((

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

نه هنوز نشده
من که میتونم برم

من الان یه ایمیل برام فوروارد شده که تا دو هفته دیگه اینترنت ملی میشه:( و با توجه به وضعیت بعضی از سایت ها مثل گوگل که حتی با آنتی فیلتر هم نمیشه وارد این سایت ها شد، من الان بشدت دچار نگرانی شدم:|

نگین چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

:) نه!!!! خیالت راحت ، هنوز نشده

ببین چه جوری خرس میدن آدمو:(

113 چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

منم ...

سروش پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ق.ظ

واسه منم اینطوری شده یه دو هفته ای هست کسخول شده گوگلو باید 50 بار بزنم تا باز شه
دیوسا معلوم نیست دارن چیکار میکنن

دارن ملیش میکنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد