جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت بود؟!

آقای علی مطهری، یادتون میاد روزای بعد انتخابات رو؟! که در نهایت دموکراسی تشریف آوردید توی تلویزیون و گفتید عیب نداره مردم بیان توی خیابان و اعتراض کنن و شعار بدن؟! یادتون میاد آخرش هم به حرفاتون ضمیمه کردین که ولی یقینا تقلبی صورت نگرفته؟! خواستم بگم شما آقای علی مطهری، در نهایت دموکراسی میتونید برید به هر جهنم دره ای که صلاح دونستید، اعتراض کنید و حتی شعار بدید. اما یقینا شورای وزارت کشور به درستی شما رو رد صلاحیت کردن. برید خوش باشید:) 

نظرات 7 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

;-)

113 شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ق.ظ

نمیدونم
چی شدی
چه اتفاقی افتاده ؟؟؟؟
اصلا نمیدونم.
نیازی به بیانش هم نیست اجباری هم نیست اصراری هم .
فاصله گرفتی از خودت
نوشته ها میگن ...


خودت بهتر میدونی.
سربلند باشی

اتفاق که زیاد میفته. منتها من آدم یکدستی نیستم. مدام لحن عوض می کنم. فاز عوض میکنم. دغدغه هامو عوض می کنم. اینه که نوشته ها یکدست نیستن.

113 یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

و با این سیستمم حال میکنی ؟!!!
خوش باش

چرا فکر میکنید فقط روش شما، تنها راه حال کردن هست؟!

113 دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

اشتباه نشه نازنین
فکر میکنم برای اثبات تایید شما ؛ پی گیری واستمراری که دارم دلیل خوبیه که حظ میبرم از طبع سیال ؛ سرکش و کاملا متفاوت شما در نوشتن که وحشی نیست اما پر انرژی هست
نوشته بالا تایید شما ومنش شماست ؛ نه خدای ناکرده تمسخر...
خوش بودن به سلیقه هرکس بدون آسیب به دیگران کمترین سهم وی از زندگیست.
خوش باش ...

اتفاقا گاهی وحشی هم هست:)
مرسی از لطفتون.

113 سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

خواهشمندم
وحشی هست اما افسار گسیخته نیست

مرسی علی رضا جان

113 پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ق.ظ

علی رضا ؟؟؟؟ علامت تعجب کدومه شیفت + 1
شیفت + 1
شیفت + 1
شیفت + 1
بی خیال
نه من و شما همو می شناسیم و نه نیازی به شناختن هست.
بذار مث فیلم مظنونین همیشگی وقایع دور باشن و دم دست.
دیگه فیلم نویسی نداری ؟

اشتباه گفتم؟ حمید رضا؟!! نکنه مامانشی؟! با حافظه ی من شوخی نکن! به ماهی قرمز گفته زکی! همینایی که یاد گرفتم و باهاس بندازم دور ها!

پ شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

با مزه بود :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد