دارم یاد میگیرم پاک کردن رو...

به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارم ، ولی به " از چشم افتادن در یک لحظه " عجیب معتقدم !!!  

پیوست: حتما این جمله رو زیاد خوندین، توی پلاس یا فیس بوک و اس  ام اس . مطمئنم زادگاه این جمله از یک زن نیست. مطمئنم.  

پیوست دوم: همیشه فکر می کردم از آدمایی که قابلیت پاک کردن رو دارن، باید ترسید. اونا اگه بتونن یکیو پاک کنه، دیگه می تونن هر کس دیگه ای رو هم پاک کنن. فقط کافیه تصمیمش رو بگیرن. و من دارم پاک کردن رو یاد می گیرم. دشواره، طول میکشه، ولی دارم یاد میگیرم. و وقتی یاد بگیرم، دیگه هیچ کس نمی تونه بهم اعتماد کنه. من دیگه پاک کردن رو بلد شدم.  

پیوست سوم خطاب به آقایون: زن ها رو وادار به پاک کردن نکنید. نذارید یاد بگیرن پاک کردن رو. زن ها اگه پاک کردن رو یاد بگیرن، اگه پاک کردن رو بلد بشن، حتی دیگه یک لحظه هم صبر نمیکنن. دیگه اصلا صبر نمی کنن. نذارید یاد بگیرن. به خاطر خودتون میگم. به خاطر خودمون میگم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

جمله خیلی جالبیه...
خیلی ها بهش معتقدن
خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظراتم بگی

کدومش جمله جالبیه دقیقا؟!!!!

113 چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

و بیچاره اونایی که " دچار " شده باشن
آره ؟

آره.

داری تو آرشیو من وول میخوری؟ نمی خوای بگی تصادفی بوده که؟!!

113 شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

چی تصادفی بوده ؟
باورکن دوزاری از دست من از مد رفت بس که به کجیم خندیدن
اصلا بگو پول سکه پوج شد...

استفاده از اصطلاح "دچار"!! تصادفی بوده یا نتیجه پلکیدن توی آرشیو؟!

113 دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

یعنی فکر می کنی می شناسمت ؟

فکرشم نکن! حتی یه درصد.
فقط جواب سوال قبلیو بده. نخواستی هم نگو. هر جور راحتی اصلا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد