به طرز احمقانه ای حوصله زندگی کردن رو ندارم. برا شما هم پیش اومده؟ اگه پیش اومده بگید و خانواده ای رو از نگرانی در بیاورید!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
シوシ فرنگی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ق.ظ http://lahzeham.blogsky.com/

یه وقتایی یه احساساتی تو آدم به وجود میاد که واقعا زود گذره...اینقدر زندگی بالا و پایین داره که مطمئن باش همینجوری نمی مونه...
در ضمن واسه منم پیش اومده که اصلا حس زندگی کردن نداشته باشم

خب. پس خیالم راحت باشه!

رها شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

برای من یه بار پیش اومده که نه تنها به طرز احمقانه ای حوصله زندگی نداشتم، خیلی جدی حوصله زندگی نداشتم ولی شانس آوردم کار احمقانه ای نکردم.
ولی جالب اینجا بود که بعد از اون زمان نگاهم به زندگی خیلی عوض شد. زندگی چیزیه که هر زمان اراده کنی می تونی تمومش کنی. پس تا وقتی زنده ای زندگیش کن. من دارم زندگیش می کنم :)
یه مطلبی هم در مورد ترس نوشتی. آدم همیشه دوست داره توی زندگی به ثبات برسه. توی عشق ، توی ثروت، توی سلامتی و .... تقریبا همه جا. وقتی ثبات نیست ترس هست. ترس از دست دادن چیزهایی که داریم، ترس به دست نیاوردن چیزهایی که می خوایم. تنها چیزی که می تونه این ترس رو از بین ببره باور اینه که دنیا محل ثبات نیست. هیچ چیز هیچ وقت قرار نیست مثل قبل باشه. چیزهایی به دست میان، چیزهایی از دست میرن و زندگی همچنان ادامه داره. زندگی چیزی فراتر از این تغییراته. اگر از بالا به زندگی نگاه کنی جایی برای ترسیدن نیست.

مشکل من دقیقا اینه که وقتی از بالا به زندگی نگاه میکنم، اصلا حوصله شو ندارم!! بدیش اینه که زاویه دیدم هم گول نمیخوره، که تغییر جهت بده، بلکه حوصله زندگی برگرده سرِ جاش:/

علی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

مث سگ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد