رفته بودم دفتر ریاست هیئت کارگزینی (یا هچین چیزی!). بعد منشی اش گفت برید دفتر رییس، میخوان ازتون مصاحبه کنن. منو میگی، زرتی دچار استرس شدم که الان ازم سوال زبان انگلیسی می پرسن و الان می پرسن مثلا ربات فلان؟ کاشکی یه کم مطالعه کرده بودم و اینا. بعدش وارد دفتر که شدم با یک آقای روحانی مواجه شدم!!! وسط مصاحبه حین پرسیدن اینکه کی هستی و کجا هستی و رشته یعنی چی اصلا و اینا، خیلی جدی برگشته می پرسه: اعتقاد به ولایت فقیه جزء اصول دینه یا فروع دین!!!!!! یعنی به معنای واقعی هنگ کرده بودم!! 

پیوست: اگه شما جواب اش رو میدونید، بیاین به منم بگین. چون فعلا اینجا که بین علما اختلاف افتاده!!!  

نظرات 7 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

هیچ کدام!!!!!

رها چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

خداییش سوال خفنی بود :)))))) اگر می شد جواب داد باید می گفتی در حال حاضر تو این مملکت جزو اصول پیش رفتن کارهاست ولی چندان ربطی به دین نداره.
اما اگر نظر فقهی می خوای طبق اعتقادات شیعه توحید، نبوت، معاد، عدل و امامت جزو اصول دین هستند که ولایت فقیه بر اساس آیه اطیعو الله و اطیعو الرسول و الوالامر منکم در ادامه نبوت و ولایت قرار می گیره و زیر مجموعه اصول دینه. (الان خیلی احساس طلبگی بهم دست داده :)))))) من یه دوره از زندگیمو صرف مطالعه دین و احکام کردم بعد رفتم دنیال عرفان و بعد روانشناسی بعد اصول موفقیت بعد .... الانم اینجام
اینو نوشتم جای دیگه ازت پرسیدن کامل جواب بدی:)

اتفاقا منم همین تجزیه تحلیل ها رو کردم و گفتم اصول دین. منتها بعدش وقتی از یه سری که اونا هم ادعای مطالعه شون مشد پرسیدم، گفتن جزء فروع دینه. و جزء تولی و تبری(دیکته شو الان سرچ کردم تو گوگل!!) محسوب میشه!
همینه که میگم بین علما اختلاف افتاده!

رها پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ

راست می گی میشه اینجوری هم تحلیل کرد، منم یه سرچ کردم یکی از علما هم گفته بود هیچکدوم نیست یه مسئله فقهی فقط.
بهتر بود سوال رو تستی می پرسیدن لااقل ازت
اینجوری:
ولایت فقیه جزء اصول دین است یا فروع دین؟
الف) اصول دین
ب) فروع دین
ج) هر دو
د) هیچکدام
ه) همه گزینه ها صحیح می باشد.
جواب : ه (مجبور بودم 5 گزینه ایش کنم :))))

اتفاقا مرحله بعدش که مراجعه به حراست بود، با مشابه این نوع تست مواجه شدم: عضو کدام شبکه اجتماعی هستید: الف- فیس بوک. ب- توییتر. ج- هر دو. د- هیچ کدام. ه- سایر شبکه های اجتماعی!!

* راستی، آدمای رها، هیچ وقت آی دی شون رو نمی ذارن.

رها پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

منو استخدام کنن بقیه تست هاشون رو هم در بیارم بد نیست :))
* اتفاقا حسن ID اینه که هنوز ارتباط بدون درگیر شدن تو جزئیات می تونه توش جاری باشه. هنوز آدم می تونه توش رها باشه.

* به من اعتماد کن، نمیشه. دیدم که میگم.

ناشناس چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

خاطرمون منبسط شد در حد تیم ملی!!!

پارادوکس دینی گذاشته جلوت کفت ببره فکر نکنی هر کسی و راه می دن!!!

حالا که علاقه مند شدی، می خوای شما برو تو گروه طراحان سوال اونا؟! ها؟!

ناشناس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

از ما که گذشت، من اگه هم برم توی گروه طراحان سوال (!)، در مورد غسل میت و نماز میت و این چیزا باید بپرسم!!!!

راستی از احکام هم پرسید؟ ؛)

آنوقت چرا سوالات شما در حول و حوش میت می باشد؟!!!!!
نه دیگه، برای تکمیل اطلاعات فرستادنم حراست!

ناشناس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

چون که زیرا! خوب دیگه پیر شدیم خواهر رفت پی کارش.
دیگه از مدل ما هم که نمی سازن لوازم یدکی مون پیدا نمی شه، چند وقت دیگه باید بندازنمون دور!!!

اینا چه حرفیه برادر!!! اول جوونی لوازم یدکی میخوایم چیکار؟! بعدشم، تا ما پیر بشیم، مهندسین مکاترونیک! کلی لوازم یدکی، با گارانتی ١٠٠ ساله تولید کردن!!! اصلن میت به دل راه نده. همون سوالات ولایت فقیه مگه چشه؟! به این خوبی؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد