نژاد برتر

" ما خانواده ی مستثنایی هستیم. ما مستثنا هستیم از بچه های روغن نباتی! ما دندان های محکم، استخوان های محکم، و قد های بلندی داریم.  ما بدن های سالمی داریم و به صد سال اول می گوییم زکی! ما نژاد برتر هستیم!!" اینها تصورات من، تا همین دیروز بودند. بله، پیش پای شما، تا همین دیروز ما نژاد برتر بودیم !! تا همین دیروز که دندان من شکست و جایش یک حفره ی خالی دیدیم. تا همین دیروز قرار بود دندان های ما تا صد سالگی خال هم برندارند. تا همین دیروز که دندان سفید و سالم من ناگهان فرو ریخت و توانستیم آن حفره ی سیاه را در درون دندان مان ببینیم. و حال دندان من درد ندارد، ولی یک عدد حفره دارد و یک نژاد نژاد برتر پوسیده! و آنوقت بود که فهمیدیم نژاد های برتر ظاهر سفید و سالمی دارند اما زیر لایه های نهان خود می پوسند و به یکباره فرو می ریزند! 
پیوست: حالا ما یک نکته ی ویژه می دانیم. آدم ها دو دسته هستند: اول آنهایی که نژاد برتر نیستند، دوم آنهایی که نژاد برتر پوسیده ای هستند. 
پیوست دوم: ما نژاد برتر ها یک نکته ی ویژه ی دیگر هم می دانیم: سواد تک تک دندان پزشک ها در حد یک بز دیو.س است. 
نظرات 4 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

من نمی دونم سنی که توی شناسنامه وبلاگت نوشتی درسته یا نه. ولی اگر درسته تو دقیقا بچه روغن نباتی هستی فقط از نوع خودشیفتش :)

نه عزیزم، اون درست نیست. من firoozeh_49_firoozeh هستم؛)
* بیا و یه لطفی در حق من و خودت بکن: با یه اسم دیگه اینجا کامنت بذار.

رها شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

برای من اسم مهم نیست. اسم خودمم مسلما رها نیست. پس خودت یه اسمی انتخاب کن اگر خواستم کامنت بذارم با اون اسم بذارم.

من از بچگی از اسم " حسن قلی جعفر" خوشم میومده. و " کوکب خانم" هم خوبه. بقیه اش بستگی به جنسیت خودت داره.

کوکب خانم سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

عجب سلیقه ای داری ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! فکر کنم همون رها هم جنسیت رو نشون می داد.

من دو تا رها اسمی میشناسم که از قضا هر دوشون هم مذکر تشریف دارن.
* سلیقه من بر میگرده به نوع عکس العمل من در برابر سوال هایی که برام پیش میاد. اینکه چه چیزی باعث میشه یه فرد غریبه در این وبلاگ مجبور بشه اینقدر محتاط عمل کنه و با یه اسم جعلی کامنت بذاره؟! جوابش مهم نیست. به این وبلاگ خوش اومدی کوکب خانم.

کوکب خانم سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

ممنون از خوش آمد گوییت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد