من مى دونم، یه نفر باید باشه که وقتایى که آدم حالش بده، بیاد و آدمو بغل کنه. یه نفر که بغلش خوب باشه. من میدونم، یه نفر باید باشه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشناس پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

الان رفتی توی زندگی مستقل؟

زودی که نباید جا بزنی که!!!!

درجا کدومه؟! منتها هنوز یخچال و گاز و ماشین لباس شویى نصب نیست و پشتیبان هاى د... شون هم گذاشتن سر کار اساسى و ، با اینکه بالاخره پکیج روشن شد، ولى آب یه در میون گرم و سرده و شیر آب دستشویی هم چکه میکنه و ضمنا خونه همچنان مبل و فرش و صندلى اپن نداره و چند تا قلم چیز دیگه و اینا!!
مستقل کدومه؟! مامانه هستن پیشم فعلا؛)

ناشناس جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

این پشتیبان ها شرط استخدام شون همان د... بودنه!!!

بقیه چیزها حله، فعلا هم که رییس مجمع تشخیص مصلحت در معیت هستند، کلا همه مسائل حل می شه خود به خود!!!

فعلا که رییس تشخیص مصلحت نظام تشریف با فک و فامیل تشریف برده اند تعطیلات و ما مانده ایم و این پشتیبان های د... !

ناشناس سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

:دی

باز از هم خونه خالی تعمیراتش افتاد به ات!!!

تعمیر و نصب!!! تازه امروز میخواستم ماشین لباس شویی نصب کنم ولی هرچی زور زدم بلد نبودم زانوویی ٩٠ پولیکای ٦ بگیرم!! تازه تبدیل ٦ به ٣ هم میخواست!! من انگار از مریخ اومده بودم بسکه اینا رو بلد نبودم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد