سوار سرویس کوفتى دانشگاه هستم که خدا میداند کى ما را مى رساند به مقصد! اوقاتم تلخ است، بسکه اوقات تلخى کرده ام سر کلاسم و معلوم هم نیست کدام بوق شبى پایم میرسد به خانه تا ... 

پیوست: از دیوار صدا در بیاید، از شما خواننده هاى شیک وبلاگم صدا در نمى آید. صرفا خواستم اطلاع رسانى کنم که ....

پیوست: به خود سانسورى روى آورده ام ظاهرا!!! همین دیشب تو پلاس کامنت گذاشتم هر کس که حرفهایش را و دردهایش را، نه بگوید و نه بنویسد، خودآزار است!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
ناشناس پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

به کسی که حرفهایش را و دردهایش را، هم بگوید و هم بنویسد چی می گن؟! :دی

دیگرآزار قاعدتا:)))))

ناشناس جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ق.ظ

در هر صورت یکی آزار می شه!! پس بنویس و بگوی...

باید برم تعطیلی، لازم دارم شدید! ...........................

وا! من شوخی کردم!!
خوش بگذره تعطیلات:)

tofan دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

کجایی بی معرفت...

باماقهری یا با همه قهری؟......

طوفان؟!! ببخشید حافظه ام یارى نمیکنه!!! شما که باشید آیا؟!!

طوفان دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

یه دوست جدید نمی خوای؟

بستگی به دوستش دارد قاعدتا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد