دقیقا سه روزه! من عوض شدم. نه یک ذره دو ذره، یک عالمه زیاد! هیچ اتفاق خاصی هم نیافتاد. شب خوابیدم، صبح بلند شدم دیدم احساسم نسبت به همه چیز عوض شده! نسبت به چیزای مهم زندگیم در واقع! حالا نمی دونم چیکار کنم! خیلی گیجم! چیزای مهم زندگیم دیگه مهم نیستن! اونم بدون اینکه اتفاق خاصی بیفته! یهو همه چی رنگ باخته! الان در واقع هیچ چیز رنگی ای وجود نداره. من نگرانم! نکنه من همین جوری گیج بمونم؟!!! همین جوری بی احساس؟! همین جوری بی رنگ؟!!! آخه چه بلایی سر من اومده یهو؟؟!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
طوفان چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

کجایی ؟حالت خوبه؟

خونه ام! و خوبم! و خب به من چه که تو نمیخواهی بگویی که هستی! این بلاگ اسکای اسمایلی شانه بالا انداختن ندارد؟!!

طوفان دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.nevergiveup.blagsky.com

سلام
چه عجب؟
آدرسمو گذاشتم فقط بهم نخند راهنماییم کن بهتربشه

راهنمایی تون میکنم: blogsky، نه blagsky !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد