بلاگ اسکاى حالت فرندلى شو از دست داده:|

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشناس پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

من :|
بلاگ اسکای :|
احاد مردم :|
........

قبلاً هم همچی فرندلی نبودها!!!

شما مگه وبلاگ داشتی تو بلاگ اسکای؟!! اعتراف کن!

ناشناس جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

نه به قران، من می یام بلاگ اسکای فقط به خاطر تو!!

پس چی می گی فرندلی نبوده؟!:))) من کاربر رسمی و قانونی بلاگ اسکای بودم که می گم بوده!! ما غیرت داریم به بلاگ اسکای:)))

زهرا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ http://beat72.blogfa.com

دقیقا، دقیقا، دقیقا!
من وبلاگ ادبیمو تو بلاگ اسکای ساختم به خاطر حس و حالش، الان حس میکنم هرچی بهم گفته بود دروغ بود دروغ!

حالا نه دیگه تا این حد:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد