2

آقاى خ هم قد بلندى دارد. اندامى لاغر. چهره اى کشیده. هیچ چیز خاصى جز آن دماغ بسیار گنده اش در ظاهر این آدم بارز نیست. منتها من تا مدتها متوجه همین دماغ خیلى گنده نمیشدم! دلیلش هم این بود که شخصیت بسیار آرام، مهربان، مودب و خوش برخورد این فرد، انقدر پر رنگ بود که هیچ چیز دیگرى دیده نمیشد. این آدم بسیار کم حرف مى زد و بسیار لبخند مى زد و بسیار انرژى مثبت پخش مى کرد. حتا یک مورد هم ندیدم که کسى از آقاى خ بد بگویید. یعنى اگر کمى دیر به دانشگاه نمیامد و من موفق میشدم قبل از کلاس، این آدم را ببینم، مى توانستم تمام آن آرامشى را که در فضا پخش مى کند را جذب کنم و روز خوب من شروع شود. بالطبع وقتى شناخت بیشترى نسبت بهش پیدا کردم، فهمیدم این ادم اتفاقن خیلى شخصیت شاد و شنگولى دارد، منتها که رونمایى شخصیت شادش فقط در برابر دوستان صمیمى اش است. آقاى خ دومین فرد در دانشگاه هست که هواى من را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد