این فیلم خوب است. یک جورهایى خیلى خوب است. در واقع خیلى خیلى خوب است. هر چند ممکن است یک جاهایى، جو سنگین فیلم بر شما غلبه کند و با قهرمان فیلم بنشینید به عزادارى و زجه و مویه و حالا بیا و جمعش کن و فلان. منتها فردا صبحش به بزرگترین دستاورد زندگیتان پى میبرید. اینکه بعضى آدم ها کودک درون دارند و بعضى هایشان مُنگل درون. و اینکه آن هایى که کودک درون دارند را شاید بشود یک کاریش کرد، ولى آنهایى که منگل درون دارند را هیچ کاریش نمى شود کرد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
الف پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:21 ق.ظ

سلام
چند نوشته تو خوندم به نظرم جالب آمد. کاش اسم فیلمها رو هم می نوشتی. به وبلاگ منم بیا اگه تونستی!
در ضمن دعا می کنم همسایتون زودتر خوب شه!
امیدوارم خودتم خوشحال باشی و بشی :)
یک دوست الانی

لینک رو چک کن عزیزم.

مدت هاست نمى دونم خوشحالى چیه.

الف جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:55 ق.ظ

سلام مجدد
ممنون دقت نکرده بودم به لینکش
خوشحالی یک حالتیه که در آن آدم حالش خوشه یعنی احساس خوبی می کنه. فکر کنم قبلا می دونستی و به خاطر گذشت زمان زیاد یادت رفته. نگران نباش تنها نیستی اگر آستانه رو بالا بگیریم. اگر آستانه رضایت رو پایین بیاری می تونی از خوبیهای ساده اطرافت، از سلامتت، از کارت و ... احساس رضایت و حال خوش کنی. مثل اون جمله های معروف که مثلا می گفت اگر سر کار ناراحتی برام پیش آمد در ارزیابی آن خوشحال می شوم (!) چرا که کاری دارم و خیلیها ندارند و چند جمله شبیه به این. به بقیه نگاه کن تا قدر داشته هاتو بدونی عزیزم و بدون به هرکس همه چیز داده نشده پس برای نداشته هات ناراحت بیش از اندازه نباش. به امید شادی بیشتر همگانی ما

بدم مى اید براى خوشحال بودن، مدام پایین تر از خودم رو ببینم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد