خسته ام. 

نظرات 6 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 05:47 ب.ظ

آخ گفتی!!! دل‌ام می‌خواد یکی بیاد یه کم فرمون رو ازم بگیره، بگه بچه برو یه کم خستگی در کن، چشمات داره می‌میره از خواب.......

سرنوشت همه ی ایرانیا. هر جا که باشن. مع الاسف.

خوبی؟ اوکیی؟

ناشناس سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 05:48 ب.ظ

خوب؟ نه، روی یخ لیز خوردم افتادم پام شکست....
6 هفته از زندگی عقب افتادم، قراردادم هم داره تموم می شه و جویای کار....

آدم انتظار داره تو خارج، اقلا دیگه پاش نشکنه :/
کار که پیدا میشه. غصه اشو نخور :)

ناشناس چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 04:45 ب.ظ

دیگه شکست!! این پا دیگه پا نمی شه!!
کار پیدا شد...
عیدت هم مبارک!!!!

هی هر روز میومدم کامنتت رو میدیدم، تو دلم می گفتم عید تو هم مبارک. می رفتم.

از دپرشن رنج می برم. دکترم گفته خوب میشم:))))))

ناشناس پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 06:01 ق.ظ

خب باید اینجا مینوشتی که من ببینم. من از دل تو چه خبر؟!!

باز هم به دکتر تو که امید داده به ات، مال من که من رو جواب کرده! تلفن هم می زنم منشی اش می گه دکتر اینحا نیست!!!

اوا! به خاطر شکستگی پات؟!!!

ناشناس سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 06:04 ق.ظ

نه بابا!! خوب شد دوکتور نشدی!!

من هم دپرشن دارم ولی خودم رنج نمی برم، بقیه رنج می برن!!!

وا! خارج مگه کسی دپرشن می گیره؟

ناشناس سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 11:59 ب.ظ

ما که گرفتیم!!!

وا :/ :/
خب برو کتاب از حال بد به حال خوب رو بخون . کمکت می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد