دیرینه ترین دوست مجازی مهربانم، خدا شاهد است از سوم خرداد تا الان، تصمیم دارم تولدت را تبریک بگویم! یعنی انقدر آدم آن تایمی هستم. الاهی اقل کم صد ساله شوی.

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 08:44 ب.ظ

قربان دیرینه دوست مجازی خودم!!
دیگه به یه حدی از عرفان رسیدم که عمرم برعکس می شمره!!!
هر چند سال که میره بالا، یهو دوباره ریست می شه!!!

ریست میشه خوبه دیگه:))) میشی صفر، از اول میشمرن.

ناشناس جمعه 21 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 05:32 ب.ظ

ای دوست قدیمی دیجیتال من، تولدت مبارک!

چطوووووری یادت بود؟ !!! از فیس بوک؟!

ناشناس چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 09:59 ب.ظ

آخه چطور!؟

این فبس بوق اگه این کارم نکنه که به درد لای جرز می خوره!!!

من اصن رمز فیس بوقم یادم رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد