تو عمرتون یه بار هم که شده توی یه بحث شرکت کنید، نمیمیرید که!!

میشه تشریف ببرید اینجا و اظهار نظر بفرمایید؟!! میشه؟! 

 

بعد نوشت: ویندوز نصب کردن یک طرف، نصب برنامه ها از یه طرف دیگه:((( چقدر زیادههههههههه:(( حوصله ی آدم سر میره!!! این تموم میشه، اون یکی شروع میشه!! بعدشم همشو باید هی از نت دانلود کنی که جدید باشه:( نمی خوااااااااااامممممم:(((((((((( دو روزه علافم!!! هنوز آنتی ویروس ندارم:(( خدااااایییییییاااااا، جیققققققققققققققق! وییییییییییق! هوااااااااررررررررررر! حوصله ام سر رفت خببببببببببب:((((

نظرات 11 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

آب دستته بذار زمین برو آنتی ویروس رو نصب کن که از واجباته (عینی) هم هست!! من از AVG Free Edition استفاده می کنم. حتما یک Anti-spyware هم بریز. می تونی از spybot استفاده کنی. ولی راست می گی ویندوز و نرم افزار ریختن یکی از معضلات بزرگ بشره این روزها!!!

چشم! ولی الان یه آنتی ویروس گرفتم! زورم میاد پاکش کنم که!!!

بعدش من میگم نمیشه یه سیستم عامل بسازن اینا، که نرم افزار های کربردی تر رو داشته باشه روی خودش؟!! مثلا متلب!!!!

بهزاد سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

اسم دانشجوی کامپیوترو یدک می کشین فقط

یه بار بشین هر سیستم عاملی دوست داری نصب کن هر آپدیتی می خوای بکنش. هر درایوری لازمه نصب کن. هر نرم افزاری که معمولا استفاده می کنی و خیلی نیاز نیست همیشه آخرین ورژن باشه هم نصب کن. هر قیافه ای دوست داری درش بیار.
بعد با یکی از اینهمه برنامه مثل آکرونیس ترو ایمیج یا نورتون گوست و ... یه ایمیج از درایو ویندوزت بگیر حجمش بعد فشرده سازی حدود یک سوم مقدار واقعیش میشه. اونو یه جا نگه دار. هر وقت اوضاع به هم ریخت با همون برنامه ایمیج رو می ندازی رو درایو سیستم عاملت یه ربع بعد که برگردی و کامپیوترت بوت بشه تو وضعیتی میاد بالا که ازش ایمیج گرفته بودی. یه سیستم عامل تر و تمیز با همه ی درایورها و برنامه ها.

من هیچ وقت در مورد معلومات کامپیوتریم هیچ ادعایی نداشتم، بارها هم گفتم که ازش متنفرم!
چشم! ایمیج هم می گیریم!!

ناشناس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ

این رفیق ما خیلی آتیش اش تنده!! توی دسکتاپ دانشجو شتر با بارش گم می شه!!! اگه قرار بود این کارا رو بکنیم که «مهندس» نمی شدیم!!

البته متلب خیلی نمی ره توی برنامه های کاربردی ;) بعد هم برنامه های هر کسی با کس دیگه فرق فوکوله!! این ها هم که گفتی بیشترش توی لینوکس هست، مجانی هم هست :دی

اون بار شتر رو خیلی موافقم! مخصوصا وقتی تحویل پروژه هم داری!!

دقیقا واسه همین گفتم متلب:دی(۶ بار این :دی تکرار شود:دی)

بعدشم شما دو تا بحث اصلی رو ول کردید، پیوست رو چسبیدید!! مرسی واقعا!

ناشناس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ

اون (:دی) رو که تنبلی ات اومد 6 بار بنویسی یک حلقه ی for بذار توی متلب، 6 بار که سهله، 6 میلیون بار بنویسه!!!

دقیقاً! برای اون پست هم کامنت می دم، قضیه بغرنجه هنوز کامل هضم نشده! اطلاعات کافی برای کامنت هم فعلاً موجود نیس :دی

من بی خواب زده به کله ام،سر ساعت سه صبح!!!! اونجا ساعت چنده الان؟!!!

ناشناس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ق.ظ

بگیر بخواب بچه!!
اینجا الان 6 و نیم عصره، ما 8.5 ساعت عقب تریم

مرسی!!!
دارم میگم خواب از کله ام پریده!!! ای تا حالا خواب از کله نپریده، درک کن!! مجبورم مجبور!! می فهمی؟:دی
تازه سر سه صبح درس خوندنم هم نمیاد!!!

ناشناس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ق.ظ

بیخیال، یعنی چی؟! می خوای درس بخونی؟! مگه کلاس اولی تو؟! یا جدول ضرب می خوای تمرین کنی؟
...................................
باشه، الان هم که ساعت شد چهار صبح!!
شعر بی ربط: اندکی صبر سحر نزدیک است!
اجبار هم بد چیزیه ها، آدم وسط اقیانوس می ره بالا درخت!!!

کلاس اول مگه کسی درسم می خونه؟!!!! من از کلاس اول تنها خاطره ای که دارم اینه که صبح به صبح مامانم مشقامو می نوشت:دی

اتفاقا اجبار اونه که وسط اقیانوس بری با جلبک دریایی های ته دریا زندگی جدیدی رو شروع کنی:(

بهزاد چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ق.ظ

یعنی چی چون دسکتاپ دانشجو شلوغه هیچوقت مجبور نمی شه سیستم عامل نو نصب کنه؟ خرج بک آپ گیری از کل دسکتاپ با جونورای توش و بارهاشون یه کپی پیست با چند تا کلیکه
بدیهیه که هرکس برنامه هایی که خودش دوست داره و درایورای مختص سیستم خودشو نصب می کنه بعد ایمیج می گیره!
بعدم اینجا کسی بابت تحت ویندوزشم پولی نمی ده که دنبال مجانیش تو لینوکس باشه و اگه از ورژنهای مثلا تو هایرن و اینجور مجموعه ها استفاده کنین که بوتیبلن دیگه فرق نمی کنه سیستم عاملت ویندوزه یا لینوکس یا مک یا اینکه اصلا سینگل بوته یا مالتی بوت اون درایو رو می بینه و ایمیج میگیره بعدم بر می گردونه سرجاش کار نداره چی توشه.

بالاخره اینم یه روشه که مجبور نشین با هر بار سیستم عامل عوض کردن یه خروار برنامه نصب کنین.

حالا متلبم رو که نصب کردم، چششششششششششششم، ایمیج هم می گیرم!

ناشناس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ

:دی بالاخره کی رفتی خوابیدی؟! بابا تو دیگه کی هستی!!!

من نوفهمیدم رفتی بالای درخت یا این ته دریا با جلبک اینا داری زندگی می کنی؟

اگه دومی شه برو نزدیک یه کابل اینترنتی چیزی خونه بگیر، اینترنت پر سرعت و بی فیلتر داشته باشه و حالش رو ببر!!!

چهار بود فکر کنم. البته واسه من تقریبا عادیه. یه زمانی بود که 5 می خوابیدم، 7:30 بیدار می شدم.

راستش رفتم تو رختخوابم، اردکم رو محکم بغل کردم و خوابیدم:)

اینترنت پر سرعت و بی فیلتر برای آدمای اینجا مثل رویا و توهم میمونه!!

خودم چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

ایمیج به درد اونایی می خوره که هفته ای یکبار ویندوزشون رو می پکونن، نه من که دو سال یکبار می خوام ویندوز عوض کنم که!! چقدر آدمو دعوا می کنن:( واقعا چرا؟!! چرا؟

بهزاد پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

من همه ی اونارو در راستای این گفتم که نوشته بودی "بعدش من میگم نمیشه یه سیستم عامل بسازن اینا، که نرم افزار های کربردی تر رو داشته باشه روی خودش؟!! مثلا متلب!!!!"
فکر کردم اگه دنبال همچین چیزی هستی شاید این به کارت بیاد
غلط کردم اصن
این کار به درد کسایی که کارشون لنگه و سیستمشون بد موقع میره هوا و نیاز دارن سریع با برنامه های مورد نیازشون احیاش کنن هم می خوره
خود دانی
هر کار دوست داری بکن

:) ولی به هر حال یه سیستم عامل اونجوری بسازن که خیلی بهتره اینه که آدم یه فاز اضافه انجام بده و بره ایمیج بگیره که! (فک کن تنبلی تا به چه حد:)) )

ناشناس پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

تنبلی در حد تیم ملی، تمرین کنی شاید از آسیا انتخاب شی برای المپیک!!!

آرهههههههههههه:))))))) افتخار آفرینی برای وطن:دی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد